woensdag 18 januari 2012

Keuken

Een tijdje geleden zijn wij een keuken en badkamer gaan bestellen, in een zaak van iemand die mijn vader goed kent. Bij ons thuis hebben ze ook altijd alles daar gekocht, dus goede klanten. We weten alleen dat bij de levering er soms nog al eens dingen ontbreken. Wordt altijd wel opgelost, maar dit hoor ik van meer mensen.
Dus de eigenaar verteld ons, zonder dat we er zelf iets van gezegd hebben, de helft betalen bij levering, de andere helft erna. Buiten een voorschot, dat we netjes betaald hebben. Ideaal, dan hebben we altijd nog iets achter de hand moest er iets fout zijn.
Maar zijn dochter regelde de financiële kant, dus daar moesten we wel nog eens voor terug komen.
Je raad het al. Nee, zegt die dochter zo werken wij niet. En ik weet wel dat ze officieel alles mogen vragen bij levering, maar het gaat erom dat we dat niet overeengekomen waren. Zij wilde zelfs dat we buiten ons voorschot, nu deze week al de helft van het geld op tafel legden. Maar die keuken/ badkamer is pas voor mei/juni. En de andere helft bij levering.
Maar we zetten de keuken zelf in mekaar, dan kan je toch nooit zien op die moment of alles er precies bijzit.
Dus ten eerste lokken ze je met leugens, en ten tweede was die super arrogant gisteren aan de telefoon. En dat doe je ook niet. Maar ja, papier van de keuken en badkamer zelf is getekend, voorschot betaald. Anders ging ik al lang bij iemand anders.

2 opmerkingen:

  1. De naam van de firma mocht er bij, Ellen !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die firma zul je wel geen reclame meer maken.Jammer dat je er nu aan vast zit.Maar méér dan het voorschot zouden ze van mij toch niet krijgen!!We zijn nog maar januari en als de levering pas in mei juni is ,dan zouden ze nogal verdienen aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen