maandag 9 januari 2012

Namen kiezen.

Nou, wat vind ik namen kiezen voor ons toekomstige babytje moeilijk. Ik dacht, zodra ik weet of het een meisje of een jongen is, dan begin ik eraan. En nu weten we dat het een meisje is, vind ik het nog niet makkelijk.
We hadden een lijstje, en daar hebben we al in geselecteerd. Maar dan blijven er nog een paar over, en dat is moeilijk kiezen. Gaan we voor een meer voorkomende naam, of net voor die wat zeldzamere.
Goh, ik weet het echt niet. En aangezien ik zelf de doopsuiker ga maken, zou het toch handig zijn om een naam te weten om erop te zetten! :-)
Wat extra inspiratie is altijd welkom!!!

3 opmerkingen:

  1. nou, geef jouw lijstje misschien eens door, en dan kunnen wij onze voorkeur aanduiden.... want een naam voor jouw eigen kindje is wel erg persoonlijk hé! iedereen heeft zo z'n eigen smaak natuurlijk! Succes! lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk als buitenstaander, Ellen !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou een boekje aanschaffen waar van A tot Z namen instaan en daar kun je dan uitkiezen. Ik heb hier nog zo'n boekje staan maar dat is al jaren oud .Dus zoek maar eens op internet,ik ben er zeker van dat je zo'n boekje zult vinden. succes alvast en ik ben benieuwd wat je gaat kiezen!!!.

    BeantwoordenVerwijderen