zondag 5 februari 2012

Beebje

Weer op controle moeten gaan, en met ons meisje is alles goed. Nog een 12 weken te gaan, kort echt af nu!
Ondertussen zijn we ook voor de geboortelijst gaan zien. Ik dacht dat ik al veel had, maar we hebben duidelijk nog heel veel nodig! Jeetje, waar moet ik met alles blijven? :-)
Ik voel ze ondertussen ook flink stampen. En op de echo's van haar gezichtje vind ik dat ze op de papa lijkt, maar dat kan ook maar inbeelding zijn natuurlijk.

Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt ondertussen een flinke laag, die blijft liggen door het vriesweer.
Ik vind het wel leuk, maar morgen moet ik er veel door met de auto, dan mag het iets minder..

3 opmerkingen:

  1. Nog 12 weken, en dan is ze daar..., je lieve dochter ! Geniet van je laatste zwangerschapsweken, Ellen !
    Voorzichtig hé in de sneeuw !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog een letterlijk duwtje en je dochter ligt in je armen!!
    Wees maar voorzichtig als je deze dagen op weg moet.
    Och en je zult zeker wel een plaatsje vinden voor al die leuke dingetjes voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ... een nieuw mensje op komst : jouw dochtertje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen