woensdag 15 februari 2012

Seppe, hoe het allemaal begon

Bij ons thuis hadden ze vroeger een Berner, Fien. Een prachtbeest, echt een schat.



Toen ging ik alleen wonen, en tja, het kriebelde om zelf een hond te nemen. Bij ons thuis hebben ze altijd een hond gehad, en op ééntje na altijd grote, een Ierse Setter, Deense Dog, Berner,..
Dus ja, ik was meer voor de grote honden.
En dus kocht ik mijn Seppe! :-)







Spijtig genoeg hebben we kort daarna afscheid moeten nemen van Fien. Het beestje zat vol kanker, niets meer aan te doen. Ondertussen hebben ze bij ons thuis een andere hond, terug een Deense Dog. Maar die is niet zo'n dikke vriendjes met Seppe.
En die kleine Seppe is ondertussen ook al een flinke boy van bijna 6. Slik..





3 opmerkingen:

  1. wat een mooi beestje! Na onze laatste hond ,een kruising met een schipperke, wilde ik geen hond meer. Snoepie werd 18 jaar en ik had er zoveel verdriet van dat ik dit niet nog eens wilde meemaken. Nu heb ik enkel nog een poes,en die is ondetussen ook al 13 jaar. Ik mag er niet aan denken dat haar tijd ook eens zal komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Ellen, wat een schat die Seppe! Heel veel succes gewenst met de laatste weken van je zwangerschap, begint spannend te worden hoor! Geniet er lekker van. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mis alleen zijn tonneke aan zijn nek. :-) Grapje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen