woensdag 14 maart 2012

Busramp in Zwitserland

Vandaag mag je geen tv opzetten, geen krant open doen,.. of het gaat over de busramp in Zwitserland waar zoveel kindjes en volwassenen bij omkwamen. Verschrikkelijk, geen woorden voor. Heb er zelfs tranen voor gelaten. Lommel ligt vlak naast ons dorp, enkele minuutjes en we zijn er. We kennen er zoveel mensen. En mag ik nu zeggen, gelukkig niemand ervan bij de slachtoffers. Alhoewel dit zo dubbel is, want dit wens je je ergste vijand niet toe.

Zelf mochten we vandaag ons meisje nog eens gaan bewonderen. Ze doet het goed, 2 kilo 120 weegt ze al. Net ietsje onder het gemiddelde, maar nog heel mooi tussen de curve. Dat ze nog maar eventjes blijft zitten, daar zit ze veilig. Want dat "loslaten" van kindjes, dat lijkt me maar iets vies. Ik heb ze nu nog graag dicht bij me!

2 opmerkingen:

  1. Je dochter komt nu op de eerste plaats, Ellen ! Ze voelt zich daar veilig en blijft wel nog even... :-)) !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je dochter goed evolueert ! Dat is nu voor jou het belangrijkste.

    En inderdaad de hele dag denk ik ook al aan de families die nu een kind verloren hebben en de vier volwassenen niet vergeten waar het noodlot ook toesloeg!

    BeantwoordenVerwijderen