zaterdag 24 maart 2012

Mijn kleine ongeduldje!!

Gisteren weer naar het ziekenhuis. Had al weeën. En ik moest bijna constant braken, overdreven zweten, rugpijn.
Met medicatie dit toch onder controle gekregen. Met de baby gelukkig alles nog wel goed, maar liefst blijft ze nog even zitten.

Ze zal zeker ook van het zonnetje willen genieten! Of van de kermis, die dit weekend in het dorp staat. :-)
Moet nu nog 5 weken. We zullen zien, als ze nu vroeger komt is dat waarschijnlijk geen ramp, maar toch.
Maar weer wat meer rusten. Vreselijk :-)


Als het hier stilletjes is, jullie weten waarom!

3 opmerkingen:

  1. Luister maar goed naar de dokter en hou je maar rustig! Het aftellen kan beginnen maar te vroeg moet het nu toch ook niet zijn .Ik wacht met spanning op het goede nieuws! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoop dat babytje zich nog een beetje koest wil houden in die veilige cocon van mama! neem maar voldoende rust, maar dat heb je al wel genoeg gehoord veronderstel ik! Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dag Ellen. Een baby-tje zeg ... :-)) ! Wat fijn. Tja, de één wordt tante en de andere moeder, maar dat laatste ... ? Overtreft écht alles.:-) ! Ik wens jullie nu al een rijk, gevuld, gelukkig leventje toe. Zowel aan je vriend, jezelf ,en vooral aan het lieve,schattige- baby-tje - op komst ...

    Succes met de bevalling !

    Tot later ... :-) !

    BeantwoordenVerwijderen