dinsdag 17 april 2012

Om te ontploffen!!!

Wij hadden bij een babywinkel normaal onze geboortekaartjes, en de geboortelijst.
Die kaartjes, dat kwam maar niet in orde. Werden niet meer gemaakt en blabla. Uiteindelijk hebben we die ergens anders gaan bestellen.
Nu kregen we vorige week telefoon dat ook onze lijst niet doorgaat, want de winkel stopt ermee van de ene op de andere dag.
Maar we mochten de spullen van onze lijst, die er allemaal waren, overkopen aan de helft van de prijs. Ok, dat doen we, dan zijn we toch zeker dat we alles hebben. Beetje jammer wel, maar toch.
Nu bellen ze net, we konden het om 16 uur gaan halen, dat de helft er toch niet is!!! Dus bv ook geen flesjes, geen babyfoon,... Dingen die we toch nodig hebben. Ik kan wel ontploffen, echt, op anderhalve week van mijn uitgetelde datum.
Wat als ik vroeger was bevallen, dan waren die spullen er ook niet!!
Een hele uitleg, maar ik moest het even kwijt!

4 opmerkingen:

  1. 'k Begrijp je, Ellen..., je zou voor minder...
    Zéér 'klein' van de zaak...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. al die stress er nog bij!!!! een geboorte en alles wat erbij komt kijken zoals kaartjes en babyuitzet kiezen, geboortelijst samenstellen, .... zou echt iets leuks moeten zijn.
    eens het babytje, dat kleine wondertje, er is ben je al die perikelen zo vergeten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsof die winkel pas nu wist dat ze zouden stoppen! Bah.
    Niet te zenuwachtig worden hoor,het zal wel in orde komen en eenmaal de baby er zal zijn denk je niet meer aan die vervelende zaak.
    Ik duim aldat alles vlot mag verlopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Ellen, dat heb je toch allemaal niet nodig hé, nèt voor de bevalling! Maar geen paniek, er zijn -tig winkels en desnoods krijg je flesjes mee uit het ziekenhuis hoor om je uit de nood te helpen. Ik zal dat hier volgen, wanneer die baby komt!!!!

    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen