zaterdag 5 mei 2012

Mama update

Anderhalve week mama:
- ik had nooit gedacht dat ik zo'n overload aan mamagevoelens zou hebben. Ik had wel gedacht dat ik mijn dochtertje super graag zou zien, maar dit gaat zelfs verder dan dat.
- ik heb het absoluut niet moeilijk met het 's nachts opstaan, tot mijn eigen verbazing. Ik ben nochtans iemand die slecht uit haar bed geraakt, maar tot nu toe lukt dat heel goed.
- ik heb me nog nooit van mijn leven zo ongerust gemaakt denk ik. Is alles wel goed, ademt ze nog,... En ik denk dat dat dus nooooooit meer helemaal overgaat!
- en mijn kind schoon kind, dat is dus echt he. Ik heb het schoonste kinneke ter wereld!!!!

5 opmerkingen:

  1. Hahaha ,de bezorgde moeder ! zo herkenbaar. Ik ben er zeker van dat je het goed doet ,en al de raad die je krijgt is goed bedoeld natuurlijk en is zeker niet bedoeld om je te betuttelen.Geniet maar van het moederschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de glimlach gelezen, Ellen... Geniet van je mama-zijn, en van je kleine Tess ! 'k Weet het zeker: je bent een supermama !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel dikke proficiat gewenst met jullie flinke dochter! En nu genieten maar...en alle tips zijn goedbedoeld maar denk maar...Mama weet het best!!!!!En dat is echt zo...dus genieten en alleen naar jezelf luisteren!

    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo geniet van je dochtertje! moeder worden/zijn is het zaligste gevoel dat er is! En in de honing zit niets schadelijks hoor, maar het zoete is niet goed voor de tandjes die zullen doorkomen. eerste tandjes zouden al direkt vol cariës zitten! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tess is een prachtige naam. Proficiat met dit kleine wonder. En vertrouw op jezelf bij de verzorging en opvoeding van je dochtertje. Iedereen heeft wel wat wijsheid in pacht, de ene 'zus', de andere 'zo'. Je moederinstinct zal wel aanvoelen wat het beste voor haar is. Dit is een gouden raad die mijn nichtje me destijds bij de geboorte van onze eerste dochter meegaf en dit is me altijd bijgebleven. Ze had 100% gelijk. En tuurlijk is je baby het allermooiste kind. Dat hoort zo als mama :-)

    BeantwoordenVerwijderen