dinsdag 22 mei 2012

Strijd tegen de kilootjes

Mijn strijd tegen de zwangerschapskilootjes. Nu ja, ik mocht eigenlijk wel al een 10 kilo kwijt nog voor mijn zwangerschap. Maar dat was wat mislukt :-)

Dus we gaan er nu weer volle moed voor. Niet overdrijven, terug de klik maken naar gezonder eten. Sporten mag ik pas terug over een goede 2 weken.

Ik zal hier regelmatig een update geven, misschien is dat de ideale motivatie. Want ik heb even gedacht van naar een diëtiste te gaan, maar ja, ik weet wel wat ik fout doe, en wat ik daar aan kan doen. Maar zo heb ik toch een beetje "controle". :-)

Vandaag met onze kleine pruts naar Kind en Gezin geweest. Ze weegt nu 3.840 en meet 56 cm. Een lange smalle. Heeft ze duidelijk niet van de mama. Maar wel van haar grote papa :-)

3 opmerkingen:

  1. Flinke dochter, Ellen !
    En jouw kilootjes... Vertel het ons maar regelmatig... 'k Woog zelf ooit 100kg, en met hulp van een diëtiste ben ik er 25 kwijtgeraakt. Die blijven gelukkig weg, maar 't is elke dag opletten geblazen... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles goed met het kleintje zo te lezen! En met jou komt het ook wel goed.Nu de zomer ( of wat er moet voor doorgaan ) eraan komt eet je al vlugger slaatjes en geen al te stevige winterkost meer .Dan drink je ook meer ( in jou geval water hoor ;-) ) en de kilootjes gaan er daardoor ook gemakkelijker af.Volhouden en het ons vertellen dan kunnen we je op de vingers tikken als je het fout doet,hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een diëtiste is nochtans geen slecht idee, die maakt een perfect plan helemaal op jouw maat. het vriendinnetje van mijn zoon deed het, en ze was snel haar overtollige kilootjes kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen