zaterdag 26 mei 2012

Warm

Is het bij jullie ook zo warm? Ik kan er wel van genieten, maar ons kleine meisje heeft er last van. Ze is redelijk huilerig, hangerig,... Een verfrissend badje helpt niet echt, niet veel helpt voor een langere tijd eigenlijk.
Zo zielig, als ze zoveel verdriet heeft en moeilijk te troosten is. En het is nog zo een schatje!!
Ze begint echt te lachen als je tegen haar praat, om van te smelten. En ook veel meer rond te zien.
Van gisteren is ze al een maand bij ons. En ik kan me niet meer voorstellen dat ze er niet was.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig is het 's avonds en 's nachts koeler, ook voor je kleine Tess... En mama kan wél troosten, zeker weten, Ellen.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is hier ook zo warm. Ik zit enkel met de benen in de zon en anders onder de parasol.Het warmste van de dag is het toch frisser binnen. Zo'n kleintje kan het niet zeggen ,maar als het huilt betekent het toch dat ze zich niet lekker voelt bij die hitte en dan mot mama troost bieden. Ik ben er zeker van dat je het goed doet en Tess niet meer zou willen missen.

    BeantwoordenVerwijderen