zaterdag 23 juni 2012

Lieve Tessje

Mijn lief meisje. Jij maakt van mij de gelukkigste mama ter wereld. Jij bent het beste dat ik ooit verwezenlijkt heb in mijn leven.
Wat een lief meisje ben jij. Een echt lachebekje, als je ons gezicht ziet, lach je, spelen we met je lach je, als je 's morgens uit je bedje gehaald wordt lach je. Een zalig meisje.
Je slaapt ook al flink door, zo flink dat we je 's morgens moeten wakker maken voor je flesje.
En als je eens een huilmomentje hebt, is het meestal opgelost met eens dicht bij mama of papa te zijn. Dan voel je je wat eenzaam. En hey, eens wat knuffelen moet kunnen. Ooit vindt je dat niet leuk meer, dan wordt je er te groot voor. Dus we genieten ervan.
Ik ben zo blij dat jij in ons leventje gekomen bent, en ik beloof je dat ik alles ga doen om van jou een gelukkig meisje te maken.
Ik zie je graag mijn lieve meisje. Dikke kus!!!

2 opmerkingen:

  1. Houden van Tessje..., onbeschrijfelijk mooi...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat kan moederliefde mooi zijn! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen