vrijdag 1 juni 2012

Tess Gerritsen- de zondares

Ik lees graag de boeken van Tess Gerritsen. Ik hou wel van de spanning. Op dit moment heb ik deze net uit:

Binnen de muren van een klooster heeft een afschuwelijk bloedbad plaatsgevonden. In de sneeuw vindt men twee nonnen, de één dood, de ander levensgevaarlijk gewond. De autopsie van de dode vrouw door de patholoog-anatoom Maura Isles levert een schokkende verrassing op: de twintigjarige zuster Camille was zwanger voordat ze werd vermoord. Terwijl lang begraven geheimen aan het licht komen, leidt het speurwerk van Maura Isles onafwendbaar naar de kern van het mysterie en naar een verbijsterende onthulling...


Een aanrader! En nee, daar hebben we de inspiratie niet gehaald voor de naam Tess. Op de opvang waar ik vroeger werkte kwam een Tess. Ik vond dat altijd een mooie naam. En bij N. kwam die ook voor op zijn lijstje van leuke namen. En zo uiteindelijk gekozen.

1 opmerking:

  1. zozo je hebt een beeetje zitten griezelen toen je het boek las!!
    Gelukkig gaat het goed met de kleine Tess. Tegenwoordig zijn ze er vroeg bij om na te gaan of een kindje kans heeft op wiegedood.Je moet maar denken dat het uit voorzorg is en dat er niks ernstigs aan de hand is met het kleintje.Je hoort veel jonge ouders zeggen dat ze zo'n onderzoek moeten doen.Het is bangelijk vind ik .

    BeantwoordenVerwijderen