vrijdag 15 juni 2012

Tess- nieuws

We moesten vandaag een echocardio laten maken van ons meisje der hartje. Er was wat geruis op te horen, en dat wilden ze toch onderzoeken. Gelukkig, niets aan de hand. Iets dat vanzelf zou verdwijnen. Voor de zekerheid moeten we binnen een jaartje nog eens terug komen, maar zorgen moesten we ons niet maken.
Haar ademhaling/hartmonitor is tot nu toe nog maar één keertje in alarm gegaan, dus ook dat lijkt wel mee te vallen. Over anderhalve week moeten we terug naar Leuven, dan weten we daar ook meer van.

En ons meideke slaapt al flink door! Niet dat we daar iets speciaals voor hebben gedaan. Vandaag heb ik ze om 8.45 maar wakker gemaakt voor een flesje. Bij de meeste maakt de baby de ouders wakker, hier is het andersom. Ik had zelf al gegeten, was al gewassen en al. Heerlijk meisje hebben we.

En ondertussen weegt ze 4.500 kg en is al 60 cm groot. Blijkbaar wel groot voor een baby van 7 weken.


4 opmerkingen:

  1. Allemaal geruststellend nieuws en nu maar genieten van dit lachebekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schat van een dochter, je kleine Tess !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtbaby!! gelukkig lijkt alles in orde te komen, en kunnen julllie weldra op beide oren slapen, wan t zelfs Tess slaapt nu al heerlijk lang door! lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik zat eerst op je andere blog, maar nu weet ik het antwoord op mijn vraag :)
    Oh, wat een schattige dochter heb je!

    BeantwoordenVerwijderen