zaterdag 28 juli 2012

3 maanden

Ondertussen ben ik al drie maanden mama. En het is nog mooier dan ik me kan voorstellen. Ik besef zo goed dat we met ons gat in de boter zijn gevallen. Als ik bv lees bij Lillith of de verhalen in mijn omgeving hoor.

Als ons meisje weent is het overdag, 's nachts zo goed als nooit. Ze heeft haar eerste flesje deze morgend gedronken om 10 uur. Zalig.

Ik heb ook amper nog last van een ochtendhumeur. Opstaan en dan zo'n lachend gezichtje zien, hoe kan je dan slecht gezind worden?

De beste beslissing blijft stoppen als zelfstandige. Nu nog 13 uur op een dag, ik zou het niet zien zitten. Heerlijk dat ik nu meer tijd heb voor onze schat.

Donderdag bij de kinderarts woog ze 5.590kg en is ze al 63.5 cm. Het blijft een lange smalle.

Ondertussen moet ze wel naar de kinesist. Doordat ze zo lang is, is haar nekje zo sterk nog niet. En daar moet aan gewerkt worden. Maar, we zien al een grote verbetering. Dus dat is perfect!

Tessje, we zien je zo graag. Ik wens jou alles en meer goeds, leuks,.. toe in het leven.

1 opmerking: