zondag 19 augustus 2012

Groentepap/ babyboom

Nog een weekje en dan start onze meid met groentepap. Ik word er een beetje hoteldebotel van. Omdat het nog onbekend is waarschijnlijk.
Ik heb het boekje "aan tafel!" van kind en gezin al drie keer van voor naar achter gelezen. Bang om haar iets te geven dat niet mag, de verkeerde verhoudingen,...
Ik hoop dat het wel zal los lopen eens we ermee begonnen zijn.

Het is nu wel iets te warm voor onze Tess. Ze is veel lastiger dan anders. Maar wat wil je, hier binnen is het 30 graden! Met ramen open, deur open, en ventilator. Het minste dat je doet zweet je je te pletter.

Vandaag moeten we naar 2 babyborrels. Het is een echte babyboom in onze familie/ vriendenkring.
Eens een overzichtje van de namen, gewoon omdat ik het leuk vind. En omdat onze salontafel vol staat met suikerbonen, dus ik moet het maar aflezen :-)

Toevallig lag ik in het moederhuis met een oud collega van mij. Nog toevalliger, haar hond heet Tess. Mijn hond heet Seppe en zij noemde haar zoon Sepp. Zelfs onze suikerbonen leken heel erg op mekaar.
Dan was er nog:

Laure
Loïc

Fons
Julie
Lotte
Timo
Lowie
Vic
En pas op de wereld Emmelien.
En die zijn dus allemaal na ons geboren, en er zijn er nog op komst! Ons Tess zal vriendjes genoeg hebben!


En nu ga ik nog efkes relaxen voor we moeten vertrekken. Fijne zondag nog, en ziet dat ge niet smelt!!

1 opmerking:

  1. geen paniek voor het fruitpapje. Een lepeltje met een keer en elke dag zal het beter gaan. De baby moet tenslotte wennen aan de nieuwe smaak! Zorg maar voor grote en stevige slabbetjes.Pin je niet teveel vast aan al die boekjes die het wel goed bedoelen. Maar het is en blijft theorie.

    BeantwoordenVerwijderen