zaterdag 13 oktober 2012

Gezondheid.

Nu we eindelijk verhuisd zijn naar ons huis, en alles terug zijn gangetje gaat, kan ik me weer wat focussen op gezonder eten, en sporten.



Het is er een beetje bij ingeschoten ja. Tijdens de verhuis aten we meestal iets makkelijk, en dat is dan meestal ook iets minder gezond. Maar ondertussen staat zo ongeveer alles terug op zijn plaats. Dus tijd om weer wat te werken aan mijn zwangerschapskilootjes. Ons Tessje is inmiddels al 5 maanden, en er is al wel een beetje af, maar zeker nog niet genoeg.

 
En ik merk ook gewoon dat ik me beter voel met wat gezonder eten, bewegen. Tijdens de verhuis enzo heb ik veel last gehad van hoofdpijn. Zal ook wel een beetje met stress te maken hebben, verhuizen met een kleine baby. Maar toch zeker ook door minder water te drinken, en ongezond te eten.
Ik voel dat bij mezelf heel erg, ongezond leven is veel hoofdpijn.
 
 
Plus, nu heb ik een gigantische keuken, in vergelijking met vroeger. Alles splintertje nieuw. Super leuk om in te koken dus.
 
En... lekker veel plaats om mijn fitnessapparaten te zetten!

Ik ga er weer tegenaan, en hou jullie op de hoogte!
 



4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, ook verhuisd! fijn hé die geur van een spiksplinternieuwe woning! succes met de keuken, het sporten en ook met het afslanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het gevoel! Tijdens de verbouwingen hebben we enkele maanden noodgedwongen gekookt op een elektrisch 2-pits kookplaat. nadien was het dubbel en dik genieten in de nieuwe keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu geen enkel excuus meer om die kilootjes niet kwijt te geraken!! VOlhouden maar.

    BeantwoordenVerwijderen