zondag 25 november 2012

Rustig weekje

Vanaf maandagmiddag hadden we een vrije week. Fijn, we gingen het echt eens rustig aandoen.

Dus maandag nog wel extra poetsen, boodschappen,.. Ah ja, dan moesten we de rest van de week niet veel doen.

Dinsdag moest ik naar de kinesist. Ik had toch zo'n last van mijn nek de dagen ervoor.
De mannen gingen boven nog wat verder met laminaat leggen. De combinatie slecht weer, telkens naar buiten moeten om de planken te zagen. Hmmm, het ziet toch wel erg vuil.
Ach, dan poetsen we nog snel, want 's avonds kregen we vrienden op bezoek. Gezellig, maar de dag was ook zo om.

Woensdag nog wat gaan winkelen, kousen voor mij en voor Tess, zo wat prulletjes. En of ik nog een appelcake kon bakken. Tuurlijk.

's Avonds eten bij mijn ouders en gezellig wat blijven zitten natuurlijk. Dag om.

Donderdag hier buiten verder gedaan, de grond wat gelijk gelegd rond het huis. Nu lijkt het net of we hebben ineens veel meer plaats. Pana cotta gemaakt voor de schoonouders, als proevertje. Volgende week hebben ze een feestje bij hun, en ze hadden graag dat ik wat dessertjes maakte.
Dan snel nog langs de schoonouders, en we kwamen weer tijd te kort.


Vrijdag overdag was het redelijk rustig, 's Avonds eten en whisky proeven bij vrienden met een leuk groepje.

Zaterdagvoormiddag nog op bezoek, en 's avonds uit eten met de schoonouders. Schoonpa is pas op pensioen, en dat moest gevierd.

Maar ach, we hadden nog een luie zondag. Belt er net een bevriend koppel of we zin hebben om te komen gourmetten. :-)

Dus we hebben een leuke week gehad hoor, maar van die "luie" week is niets terecht gekomen. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen