zaterdag 17 november 2012

Update gezond eten/ afvallen

Geen blogje waarin ik kan zetten hoeveel ik ondertussen afgevallen ben. Mijn weegschaal is nog steeds stuk, misschien eentje op mijn kerstlijstje zetten?

Maar eigenlijk gaat het goed. We eten gezonder, door kleine dingen te veranderen. Donker brood at ik sowieso al, maar nu ook volkoren pasta en donkere rijst. Lekker.




Elke dag fruit, noten, veel groenten,... Het snoepen volledig laten kan ik niet. Maar ik beperk het.

Verder drink ik nog altijd veel water, en sport bijna elke dag. Zonder druk, lukt het een dag niet, tja dan niet. En zo kan ik het volhouden.
Vroeger was ik daar te radicaal in. Het moest elke dag. En dat werkte niet goed voor mij.




Ik moet ondertussen toch terug een riem in mijn broek doen, dus ik denk dat ik op de goede weg ben.

Alleen de energie lijkt niet te willen komen. Ik voel me regelmatig zo moe. Dat ga ik volgende keer bij de dokter toch voor de zekerheid laten checken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen