maandag 31 december 2012

De beste wensen

Ik wens iedereen een fantastisch eindejaar, en een nog beter nieuwjaar! Dat al jullie dromen en wensen voor 2013 mogen uitkomen.

Tess gaat deze nacht voor de eerste keer bij mijn ouders slapen. Gelukkig is ze al wel wat beter. Maar toch, het zal met een klein hartje zijn. Maar zij, zij gaat de tijd van der leven hebben!

En doen jullie aan goede voornemens?

De mijne:

- nog wat gezonder gaan leven, want nu met de feestdagen is het weer wat minder. Maar ja, dat hoort er wel wat bij zeker.

- als alles goed gaat misschien beginnen oefenen aan een broertje of zusje voor Tess :-) Dus tja, die kilootjes kwijt spelen gaat niet helemaal lukken dan!

- wat minder stressen. Ik geef een voorbeeld. Ik wil vandaag den boven kuisen. Als dat dan niet lukt, dan  zit ik daar zo mee in mijn hoofd. Alles wat meer van me af zetten, minder perfectionistisch zijn.

- en verder gewoon doen zoals we bezig zijn. En veel genieten!!!

1 opmerking: