woensdag 5 december 2012

Gezonder leven

Stilletjes aan verlies ik wel enkele kilootjes, maar eerlijk gezegd, het gaat me niet van harte.
Ik moet me echt dwingen om meer water te drinken, gezonder te eten,... Het is echt omdat het MOET.



En dan lees ik bij anderen hoe vlot het begint te gaan, dat het na een tijdje automatisch gaat. Nee, daar kan ik niet van meespreken. Moest het gezond zijn, ik zou nog altijd liever "ongezonder" eten.

Net als met bewegen. Dat doe ik, omdat ik mezelf ertoe verplicht.

 
Maar eigenlijk kijk ik er altijd gigantisch tegenop. En ik ben echt aan het aftellen tot het weer voorbij is.
 
Moest iemand de tip hebben om hier verandering in te brengen :-)

2 opmerkingen:

  1. 't Blijft een gevecht, Ellen... Moeilijk... !
    't Gaat automatisch ?! Geloof dat maar niet...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellentje,volhouden hoor! Door vol te houden bouw je iets op en hoe langer hoe beter het zal gaan!!

    Ik dank je tevens voor je bemoedigende woorden bij het heengaan van opa!

    BeantwoordenVerwijderen