woensdag 2 januari 2013

Dubbel gevoel

Het nieuwe jaar is begonnen. We hebben fijn gefeest, Tess is voor de eerste keer bij haar moeke en voke gaan slapen. Tussen hen in, want in haar park was zo leuk niet. Voor haar was het feest! Voor mijn ouders misschien iets minder :-) Maar ach, 1 van de drie zal toch goed geslapen hebben!

Maar helaas is het voor andere ouders een vreselijke nacht geworden. Terwijl de meeste mensen feest aan het vieren waren, moesten zij het dierbaarste in hun leven afgeven. Je kan het verhaal van Tessa hier lezen : Tessa 
Ik las erover op de blog, en het liet me al niet meer los. Nu blijkt dat ik wel wat gemeenschappelijke vrienden heb met de ouders van Tessa, en zag ik het op facebook ook voorbij komen.
Ikzelf ken hen niet persoonlijk, en toch zit het in mijn hoofd. Hoe vreselijk moet het niet zijn zo'n klein wonder terug te moeten afgeven. Niet de kans gekregen om op te groeien, om te leven.
Rust zacht kleine meid. Shine bright like a diamond in the sky..

2 opmerkingen:

  1. Dag Ellen!

    Ja, het leven kan soms hard zijn!
    Ik mag er niet aan denken dat ik één van mijn kinderen zou moeten afgeven, moet verschrikkelijk zijn en dat blijft voor de rest van je leven in je hart zitten, dat verdriet!
    Maar er zijn ook goeie dingen en die wens ik je van harte toe voor het nieuwe jaar 2013!
    Lieve nieuwjaarsgroetjes annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik merk dat stilaan de normale gang van zaken terugkeert in blogland, na drukke, vermoeiende dagen die blijkbaar bij niet iedereen feestelijk waren. zelf doe ik snel een rondje langs de blogs die ik volg en denk binnen enkele dagen ook klaar te zijn om mijn eerste logje van 2013 te plaatsen! Ik wens jou en jouw gezinnetje een erg fijne start in 2013 met een broertje/zusje voor Tess er bovenop! Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen