woensdag 30 januari 2013

Seppe

Seppe in zijn nopjes!!

6 opmerkingen:

  1. Dag Ellen!

    Me dunkt dat Seppe in zijn nopjes is!Hij ziet er zeer lief maar ook ondeugend uit, niet?
    Ben al wat beter hoe later op de avond hoe beter ik word maar s'morgens is het een ramp om al die stijve gewrichten en spieren weer op gang te brengen en als er dan nog hoofdpijn bij komt dan is het hek helemaal van de dam! Maar dan denk ik:
    ER ZIJN MENSEN DIE MEER PIJN EN MISERIE HEBBEN DAN IK DUS MAG IK NIET MOPPEREN...
    Wens je nog een gezellige avond en hoe gaat het met dat kleine prutske?
    Alles in orde en gezond?
    Lieve groetjes annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig voel je je al wat beter. Hier is alles heel goed. 9 maand is ze al ondertussen. Het gaat heel snel!

      Verwijderen
  2. Seppe is in zijn nopjes omdat hem iets beloofd is wellicht? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En met het rollebollen in de regen. Daar is hij gek op!

      Verwijderen
  3. oooh, watis hij toch een schatje hé!!!
    wij (man en ik) zijn dra weg op reis naar warmer oorden voor 3 weken en wij zullen onze Laini (Golden retriever) erg missen! gelukkig weten we dat we hem bij onze kinderen in goede handen kunnen achterlaten.
    liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, zo maak je mij jaloers! Stuur een beetje zon op :-)

      Verwijderen