donderdag 17 januari 2013

Smartphone

Hoe heb ik mijn leven kunnen leven zonder een smartphone???

Haha, beetje overdreven natuurlijk. Maar ik ben er zo blij mee! De mogelijkheden seg! Zei ik al dat ik er zo blij mee ben?


Er zit een leuke app op waarmee ik mijn calorie-inname kan berekenen. Plus hoeveel verbruik ik heb van het huishouden, sporten,... En het straffe is, het werkt. Echt, dit is het voorlopig voor mij.
De stok achter de deur of hoe noemen ze dit, hier zie ik zwart op wit hoeveel ik binnen krijg en hoeveel ik kan verbruiken met sporten.

En het leukste is dat ik het ook aan de weegschaal zie. :-)

Maar nu ga ik jullie blogs lezen in mijne zetel. Ja, dat kan nu dus :-)

1 opmerking:

  1. geniet van je smartphone en gebruik de app om te vermageren maar veel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen