donderdag 7 februari 2013

9 maanden die een week leken

Pas was ik nog eens bij kind en gezin. Daar zag ik een kennis met haar dochtertje. Jeetje, wat een grote meid dacht ik bij mezelf.
Hoe oud is ze? Een jaar. Ooooh, een jaar, daarom is ze al zo groot!

And then it hit me... over 2 en halve maand is mijn kleine mini babytje ook al een jaar!

When did this happen?

Nee serieus, mensen waarschuwden me al, van hoe snel dat dat ging. Maar heb ik dat onderschat!! Even met mijn ogen knipperen, en hup weer een maand voorbij!!

Dat mini mensje kan ondertussen al vlotjes kruipen, begint moeite te doen om zich recht te trekken.
Krijgt een eigen willetje, boy oh boy als het haar goesting niet is, dan zult ge het geweten hebben!

Kan ook het flauwe meisje uithangen. Echt he, om mee te lachen. Maar dat mag niet zeker? :-) Pedagogisch enzo.
Maar is vooral nog altijd het zonneke in huis, ik zou ze voor niks ter wereld nog willen missen.

Alleen af en toe is ne pauzeknop zou handig zijn!!

2 opmerkingen:

  1. Mooie dingen gaan zo vlug voorbij en opeens besef je het en dan zou een pauzeknop wel handig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat ontzettend snel! Geniet van ieder moment. Wij zijn ondertussen al 9 jaar verder en ik denk nog steeds.. whaaauw, waar is al die tijd heengegaan.

    Bedankt om langs mijn blog eens te komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen