zondag 3 februari 2013

Naar de dokter

Ik ben nog altijd zo vreselijk moe. Als ik opsta, en dat is niet op een vreselijk vroeg uur, ten vroegste 8 uur ofzo, dan zou ik zo terug in mijn bed willen kruipen. En dat gaat eigenlijk niet echt over. Ik sleur me met momenten door de dagen.

In het begin dacht ik, ach zo na een bevalling en al. Toen ging ik nog gezonder eten. Maar niets hielp.

Dus uiteindelijk toch eens naar de dokter. Bloed laten trekken, en laten testen op vitaminetekort en ijzertekort. Niks van dat alles, perfect resultaat.

Maar ja, daar was de vermoeidheid niet mee opgelost. Dus hup weer naar de dokter. (voor iemand die daar normaal, gelukkig maar, zo goed als nooit komt.)

Nu moet ik 2 maand multivitaminen nemen. Ik snap dat niet he, want ik had geen tekorten. Maar bon, ik probeer het. Tot nu toe zonder resultaat.

Als dit niet helpt, terug bloed laten trekken. En dan testen op alles. Want bv schildklierproblemen komen ooit voor na een zwangerschap.

Ik snap niet dat ze dat ineens al niet gedaan hebben. Want nu pak ik die vitaminen in, zonder dat daar een tekort van is. Denk ik nu zo raar als ik niet geloof dat dat gaat helpen dan?

Maar ik ga er mee verder. Nu wil ik echt wel weten wat het is, ik ben 33. Normaal is dit toch niet???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten