maandag 18 maart 2013

Gewonnen

Ik kreeg vandaag een leuk pakje van de postbode.
Ik heb een give away gewonnen op de blog http://glamourtogo.be/


Ik was al een hele tijd aan het zoeken naar een goede droogshampoo. Ik kan dus niet wachten om deze uit te testen!

Dus ga allemaal eens een kijkje nemen op http://glamourtogo.be/  Een super interessante beautyblog. Voor de moment denk ik dat ze aan het bevallen is of ondertussen bevallen van haar zoontje. En ValĂ©rie, ik wens je er alle geluk mee. Het is heerlijk, zo'n klein "wondertje". :-) Ik kon het niet laten.

3 opmerkingen:

  1. leuke prijs Ellen! ik gebruik af en toe eens droogshampoo, is best wel handig als ik snel snel de haartjes netjes wil hebben, bijvoorbeeld als ik een keertje te laat bent opgestaan hahaha ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat vond je er van? Ik heb eentje gekocht waar ze nu reclame voor maken, van Garnier, iets gewoon uit de supermarkt .. trekt op niks :-) Met een tweede kleintje in huis kan het anders wel eens goed van pas komen ... Dus moest je een goeie kennen, laat zeker maar weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen