maandag 25 maart 2013

Slaaponderzoek

Deze avond ga ik een nachtje in het ziekenhuis slapen. Ik moet een slaaponderzoek laten doen.

Ik blijf zo moe, en nu vermoeden ze dat er daar iets aan de hand is.


Normaal mocht ik pas in september, er is een gigantische wachtlijst. Maar omdat het 'dringend' was, zetten ze me op de lijst, voor als er iemand zou afbellen. En kijk, nu gaat het ineens heel snel.

Ik zie er wel tegenop. Zie dat ik daar niet kan slapen? En ze plakken je vol met kabeltjes, ze filmen je 's nachts. Pfff, zal blij zijn als het morgen is.

Maar ik hoop dat hier nu eindelijk iets uitkomt. Want ik word het echt beu. Ik blijf maar moe. Dat is toch niet normaal.

Dan staat er nog een scan van mijn hoofd op het programma, binnen een paar weken. En in mei nog naar de gynaecoloog. En dan hopen dat ze het eindelijk gevonden hebben.

Maar ach, dan ben ik eens binnenstebuiten gekeerd. Kan ook geen kwaad zeker :-)

8 opmerkingen:

  1. Toch... zoete dromen, Ellen...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer toch maar ontspannen naar daar te gaan! Het komt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen, welterusten voor straks!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat ze op die manier kunnen bepalen hoe het komt dat je zo moe ent! Niet te zenuwachtig zijn !Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hoop dat alles goed is gegaan ,Ellen en dat je toch lekker hebt kunnen slapen!
    bedankt voor al je leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hopelijk wordt de oorzaak gevonden , en hopelijk kan er iets aan gedaan woren. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor je reactie op mijn blog, heel leuk.
    En ik heb genoten van je foto's van de Antwerpse Zoo, erg mooi!
    Ik hoop dat het slaaponderzoek goed gegaan is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet de uitslag pas over een maand. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen