donderdag 25 april 2013

Eerste verjaardag!

Ik heb vreselijk nieuws! Mijn kleine babytje is vandaag 1 jaar geworden! Dat kan toch echt niet hoor, ik ben pas bevallen...

En het is een echt peuterke aan het worden, rond lopen met haar eerste schoentjes, zelf recht trekken, eigen willetje.
Maar nog altijd zo'n heerlijke meid. We hebben echt het lotje uit de loterij.


Lieve Tess,

mama en papa zijn zo blij dat jij in ons gezinnetje bent gekomen. We kunnen ons al niet meer voorstellen hoe het was voor je er was. Je hoort er gewoon helemaal bij.

Al een jaartje voorbij. Wat gaat het snel. Maar we genieten.

Schatje, ik hou van jou tot aan de maan en terug...


6 opmerkingen:

  1. Proficiat voor de dochter! En whaauw, ze ziet er wel héél cool uit met haar zonnebril.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat heb je dan als ze 1 worden. Ze willen erbij horen. :-)

      Verwijderen
  2. gefeliciteerd met je dochter! En mooie foto! Tja de tijd gaat hard, ik weet nog precies wanneer mijn kinderen geboren werden, de eerste is bijna 3 en de tweede alweer 1,5. Jullie hebben wel prachtig weer gehad op haar verjaardag!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine meid. Ik schrok toch even van het eerste zinnetje!
    En met haar 1 jaartje is het al een ijdeltuit zoals ze dat brilletje op haar neusje heeft staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, als ik het zo herlees is dat eerste zinnetje wel onrustwekkend! Gelukkig is het alleen mama die het soms wat trager wil zien gaan. :-)

      Verwijderen