vrijdag 30 augustus 2013

Slecht nieuws ivm ons tweede wondertje.

Ik vertelde een tijdje terug dat wij terug zwanger zijn van ons tweede kindje. Nu kregen we pas slecht nieuws te verwerken.

Ik moest vorige week bloed laten trekken. Dat doen ze hier standaard om te checken op afwijkingen.
Nu blijkt dat wij een verhoogd risico hebben dat ons kindje gehandicapt is. Iets is er niet goed. 


Ik moet volgende week terug bloed laten trekken, dat wordt dan uitgebreider nagekeken. En geeft dat geen goed resultaat, dan moeten we een vruchtwaterpunctie laten doen.

Wij zijn hier zo ondersteboven van. Pffff.


 


4 opmerkingen:

  1. 'k Ben woordeloos, Ellen...
    Knuffel,
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is schrikken, ik zal voor je duimen dat de volgende testen goed zijn. sterkte!
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er stil van ....

    Sterkte aan jullie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is minder nieuws uiteraard. Duimen maar dat het om een kansberekening gaat en alles maar vals gealarmeerd was. Ik hoop het zo voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen