zondag 8 september 2013

Het wil niet ophouden

Normaal kregen we vrijdag de resultaten van het bloedonderzoek ivm een eventuele handicap van ons ongeboren kindje. Nu blijkt dat ze een week te vroeg bloed hebben getrokken. En dus moeten we volgende week nog eens terug, en weer een week wachten op de resultaten.

Of dat nog niet genoeg was is mijn grootmoeder dinsdag overleden.

En nee, dat was ook nog niet genoeg. Mijn moeder sukkelt al een tijdje met haar longen. Vrijdag naar het ziekenhuis gemoeten. Dus ook weer wachten op testen, en volgende week terug.

En dan is mijn auto ook stuk, maar dat is het minst van mijn zorgen. Die maken ze wel.

Nu mag het echt echt stilletjes wat rustiger worden. Nog een vreselijke ongeruste week.

Ik ben er echt slecht van. Weet niet hoe ik deze week nog door moet komen...


Ik heb nog wat post klaar gezet, zo valt het hier niet stil..

3 opmerkingen:

  1. Sterkte. Ik hoop gauw dat de zon terug aan jullie kant wat mag aan schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen toch, 'k blijf woordeloos. Sterkte en een dikke knuffel.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen