zondag 12 januari 2014

Kleintje heeft haast.

Deze nacht zijn mijn vliezen veel te vroeg gebroken.  Ik ben nu 33 weken zwanger. 
Direct weeënremmers gehad en longrijping voor ons kindje. 
Ze hebben me nu ook overgebracht naar een academisch ziekenhuis.  Daar krijgt ons meisje de beste kansen als ze geboren wordt.
Hoe lang het nog gaat duren kan niemand voorspellen. Een dag, een week... de natuur mag nu zijn werk doen. 
Hopelijk gaat alles goed.  Ik zal zo blij zijn als ze er gezond en wel is.

2 opmerkingen:

  1. Goh Ellen! Dat zal wel schrikken zijn geweest. Ik wens je het allerbeste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei Ellen ,ik hoop dat alles goed gaat met jou en het babytje! En dat het een wolk van een meisje mag zijn!
    Met de drukte van de eindejaarsdagen geraakte ik hier niet. Maar ik hou je nu in de gaten en hoop binnenkort goed nieuws te mogen lezen! toi toi!!

    BeantwoordenVerwijderen