maandag 20 januari 2014

Lore

Vandaag mag ik naar huis. Maar Lore moeten we hier achter laten. Er is nog steeds geen duidelijkheid over haar darmproblemen. 
Ik heb het er zo moeilijk mee. Aan de ene kant wil ik Tess ook terug meer bij mij, want die heb ik ook gemist. 
Maar mijn kind hier in het ziekenhuis achterlaten, op meer dan een uur rijden van bij ons thuis. 
Mijn hart breekt.
En die onzekerheid.  Hoe gaat dit evolueren. Kunnen ze het oplossen.  Wat naar de toekomst? 
Het blijft malen in mijn hoofd.

Komaan klein vechtertje.  Thuis wacht een super lieve zus op je! 
Mama ziet jullie graag. ♡

3 opmerkingen:

  1. In het ziekenhuis zullen ze alles doen om Lore er bovenop te helpen ,wees daar maar van overtuigd! Denk ook een beetje aan je eigen gezondheid want je hebt een zware tijd achter de rug! knuffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lore is daar in goede handen en ze zullen wel gauw iets meer kunnen vertellen. Hou de moed erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kleine schatje is al zover geraakt, dus de rest komt ook wel. Al snap ik dat het voor jou niet snel genoeg kan! Warme groet...

    BeantwoordenVerwijderen