zaterdag 15 maart 2014

Afval "update"

Ik was vandaag weer afgevallen. Ik ben gestart op 86 kg, en nu woog ik 84.5. Dat is dus 1.5 kg eraf. Niet slecht!

Wat doe ik hier nu voor? Gezonder eten, minder snoepen, meer water drinken.




Ik eet minder brood, aardappelen,... Elke dag 2 stukken fruit, 2x groenten, en drink water en thee. Af en toe cola light, dat kan ik (nog) niet laten.

Mijn grootste zonde was het snoepen 's avonds. Dat probeer ik te beperken, of te vervangen door iets gezonds.

Voorlopig lijkt dit te lukken.

En sporten. Ik probeer 5 keer per week een half uurtje te sporten. Ik heb hier een step, hometrainer, roeiapparaat, en een heleboel boeken met oefeningen in. Moet dus wel lukken! :-)

 
Voor de moment ben ik op de goede weg, maar mijn zwakte is toch het volhouden! Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten