maandag 16 februari 2015

Uitgetest- Estée Lauder Revitalizing Supreme CC creme SPF 10



Antiveroudering + Comfort + Een vleugje kleur. Deze baanbrekende, veelzijdige formule voedt en revitaliseert de huid intensief en biedt haar comfort. Een vleugje kleur benadrukt en perfectioneert uw teint voor een egalere, stralende huid in één makkelijke stap. De IntuiGen-technologie™ helpt de belangrijkste tekenen van veroudering zichtbaar te verminderen.

Een vrij dunne crème, die makkelijk uit te smeren is.

Ik heb de inruk dat mijn huid er ietsjes egaler uitziet. En dan bedoel ik echt ietsjes.
Ze ziet er wat 'frisser' uit.

Veel kleurverschil merk ik niet.

Ik zou de crème niet direct aankopen, daarvoor vind ik het resultaat te subtiel. Dan zijn er andere, en betere alternatieven.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen