woensdag 4 maart 2015

Uitgetest- frownies


Frownies zijn pleisters van natuurlijke, huidvriendelijke materialen die gemaakt zijn om rimpels op het voorhoofd, rond de ogen en de mond te verminderen of te laten verdwijnen. 

Op een gebruiksvriendelijke manier worden met Frownies de onderliggende spieren in het gezicht opnieuw ‘getraind’. Ze zorgen weer voor een juiste, ontspannen en natuurlijke spanning van deze spieren.

In feite zorgen Frownies ervoor dat de spieren hun kracht en hun natuurlijke spanning weer terugkrijgen.


Frownies zijn een effectief en betaalbaar alternatief voor Botox, en u kunt ze gewoon thuis gebruiken.
Wanneer u voor de eerste keer Frownies gebruikt, dan zult u deze ten minste 3 tot 4 uur per keer op moeten houden. Het meest ideaal is ‘s nachts. Uiteindelijk gebruiken de meeste mensen de Frownies 3 tot 4 weken achtereen, sommige langer, sommige korter. Dit hangt af van de rimpels die u heeft. Wanneer de rimpels verminderd zijn dan kunt u zelf bepalen hoe vaak u Frownies wekelijks blijft gebruiken. Dit hangt af van uw eigen verlangen.

Niet alleen kunt u Frownies ‘s nachts gebruiken, maar ook tijdens momenten op de dag dat het u uitkomt (lezen, tv kijken, tuinieren, autorijden). U kunt al binnen een paar weken resultaat verwachten.

Na een aantal nachten gebruik van Frownies zult u ‘s ochtends al ontdekken dat de rimpels verminderen. ‘s Avonds kunnen deze weer zichtbaar zijn; dat is afhankelijk van hoe de dag is geweest. Maar hoe meer nachten u Frownies gebruikt, hoe sneller het resultaat de hele dag zal duren.


Ik heb 2 rimpels waar ik me toch wat aan stoor. Mijn mond-neus rimpels. :-(
Dus ik wil alles proberen om daar vanaf te raken.

Frownies klonk heel veelbelovend.

Ik ben het nu een week of 2 aan het testen. Elke nacht slaap ik met de frownies op. Super sexy :-)

Merk ik verschil? Ja, 's morgens als ik ze af doe wel. Dan lijken de rimpels wat vervaagd. Maar na een beetje babbelen, wat lachen, is de rimpel er helemaal terug. Van zodra ik mijn gezicht weer ga 'gebruiken' dus.

Maar ik hou nog even vol. Op de site staat 3-4 weken, dus ik ben er nog niet.

Moest het nu toch een wondermiddel blijken, dan hoor je het zeker nog!


http://www.frownies.nl/index.php


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen