vrijdag 19 juni 2015

Dean Koontz- de sadist


Wat een ontspannen weekend in het prachtige huis van de familie Templeton had moeten worden, loopt uit op een drama. Een indringer vermoordt in koelen bloede het hele gezin. Een zinloze moordpartij. Door stom toeval wordt Chyna Shepherd, studente psychologie en te gast bij de familie, over het hoofd gezien. Chyna zet alles op alles om te voorkomen dat de moordenaar nog meer slachtoffers kan maken en begint een verbeten jacht op de grote onbekende.

Brrrrrrrrrrr, goed boek. Verschrikkelijk spannend. Aan de ene kant wilde ik blijven lezen, aan de andere kant kreeg ik er soms de kriebels van. Zo echt was het geschreven.

Een aanrader.


1 opmerking:

  1. Raar hé, ik kik ook op zulke boeken, zoals het gevaar van Jos Van de Loo en Het Parfum van Suskind. Harry Potter heb ik zelfs 2x gelezen. Echt voor volwassenen.
    Ik ben nu 'de Borgias' aan het lezen en volg het feuilleton voor de tweede keer.

    BeantwoordenVerwijderen