dinsdag 2 juni 2015

Verwenkaartjes

Ik heb boeken vol schoonheidstips, wellness, kasten vol producten.. Maar zelf deed ik daar te weinig mee. Mezelf eens een manicure geven, een maskertje, het kwam er precies niet van.
Nu heb ik mijn "verwenkaartjes" gemaakt. Vind ik iets in boeken of tijdschriften, dat ik zelf kan doen, schrijf ik het op een kaartje.
Dat gaat van gelaatsverzorging naar manicure naar zelfmassage van de nek... Heel uiteenlopend.
Heb ik nu eens tijd dan pak ik zo'n kaartje, en dan verf ik mijn wimpers, doe ik mijn handen in de paraffine, afhankelijk van wat er op staat.
En zo doe ik nog eens iets met mijn stapel boeken enzo.
Klinkt misschien stom, maar ik vind het een leuk systeem!

2 opmerkingen:

  1. Een goede methode. Als ik kijk naar de stapels boeken die we ooit kochten zonder te lezen, dan word ik wel een beetje beschaamd!

    BeantwoordenVerwijderen