donderdag 27 augustus 2015

Vakantie

De eerste echte grote vakantie van Tess zit er bijna op. En wat hebben we genoten! Ik zie er zelf al tegenop dat het bijna gedaan is.

We hebben veel uitstapjes gedaan, met vriendjes gaan spelen, wat een heerlijke leeftijd is 3 jaar toch.

Mijn 1 jarige heeft vast ook genoten, maar dat is toch anders :-)

Het was niet altijd lol hoor. Tess viel, kin genaaid. Draadjes 2 dagen eruit, Tess viel weer, kin weer genaaid. Maar hey, dat lieten we de pret niet bederven natuurlijk.

Ik heb trouwens twee echte meisjes, twee diva's met streken. Kijk dan zelf!



 
Wij gaan nog snel genieten van de laatste dagen, en dan terug naar school. Pfffffffff, ik vind het al bijna even erg als vroeger toen ik zelf klein was! :-)

2 opmerkingen:

  1. Ik ken het gevoel, afscheid nemen van die heerlijke dagen waarin je niet constant op de klok hoeft te kijken. Hier eentje van 5, die naar groep 2 gaat, en eentje die over een paar maandjes 4 wordt, dus vanaf is het echte schoolleven begonnen! Al vind ik het stiekem ook wel lekker dat ik het weer eventje wat rustiger krijg, want poetsen komt er ook niet echt van met twee van die kinders in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier gaan ze vanaf 2,5 naar school. Dan zijn ze toch echt nog klein he. Maar nog een jaartje eer Lore moet gaan, dat verzacht de pijn wat :-)

      Verwijderen