maandag 12 oktober 2015

Rituals

Ik ben gek op rituals producten. Sinds een tijdje hebben wij een winkel vlakbij, zo heerlijk!!

Nu zag ik net dat ze super leuke cadeau pakketten hebben. ideaal voor de komende feestdagen.

Ik zet even mijn favorieten op een rijtje, je weet maar nooit of iemand de hint oppikt :-) Liefje?!?


Time Out

Even tijd voor uzelf! Tijd om te genieten van het Time Out pakket. Na deze ontspannende belevenis voelt u zich als herboren! Met de overheerlijke geur van kersenbloesem, dat ook wel symbool staat voor liefde en geluk, voelt iedere dag voor u weer als een nieuw begin.
 

Het Time Out pakket bevat:
- 50 ml Zensation schuimende douchegel sensatie
- 70 ml Rice Scrub organische suiker lichaamsscrub
- 70 ml Carpe Diem verzorgende shampoo
- 70 ml Magic Touch ultraverzorgende, luchtige bodycrème


In de winkel kost dit pakket € 17,50 incl. btw
 
 

Hammam Collection

Ontdek het wondere geheim van het Hammam ritueel. Met Rituals beleeft u deze unieke beleving bij u thuis. Geniet met dit pakket van de heerlijke geuren van rozemarijn en eucalyptus. Met deze producten kunt u iedere dag even helemaal ontspannen.

Het Hammam Collection pakket bevat:
- 200 ml Hammam Delight schuimende douchegel sensatie
- 200 gr Hammam Hot Scrub lichaamsscrub o.b.v. zeezout
- 150 ml Hammam Olive Secret hydraterende douchepasta
- 50 ml Mini Hammam Secret kruidige en frisse geurstokjes


In de winkel kost dit pakket € 38,50 incl. btw
 
 

Ancient Beauty

Laat uw lichaam en geest helemaal tot rust komen met de producten van Ayurveda. Verwen uw huid met de verzorgende kracht van Indiase roos en Himalaya honing. Met deze producten begint u iedere dag helemaal in balans.

Het Ancient Beauty pakket bevat:
- 50 ml Yogi Flow schuimende douchegel sensatie

- 40 gr Himalaya Wisdom diep reinigend scrubzout
- 70 ml Brilliant Bliss shampoo verzorgende glans
- 70 ml Honey Touch rijke en verzorgende bodycrème


In de winkel kost dit pakket € 16,50 incl. btw
 
 
Bij deze heb ik de leukste er uit gepikt. Alhoewel er geen enkel pakket tussen zat waar je mij niet blij mee zou maken. Ik ben gek op beautyproductjes.

1 opmerking:

  1. Ik moet je echt danken om deze tip! Ik weet alvast wat ik voor de kleindochters kan kopen voor hun kerst!! Er is onlangs zo'n winkel in mijn hometown geopend! Moet ik lekker niet ver lopen.

    BeantwoordenVerwijderen