dinsdag 17 november 2015

La Ghironda- Meerhout

Gezellig met een vriendin gaan eten bij La Ghironda in Meerhout. Ik was er zelf nog nooit geweest, het was een ideetje van haar, en wat was ik daar blij mee.

Heel vers, de kreeft en schelpdiertjes zwemmen er nog rond in een aquarium. Vind ikzelf stiekem wel een beetje raar hoor. Dat je de levende kreeft aan tafel gepresenteerd krijgt. Ik kijk mijn eten niet graag in de ogen :-) Maar zo ben je wel zeker dat het echt vers is.
Wij namen geen kreeft, of ander nog rondzwemmend voedsel :-). Maar het was wel lekker! Ik laat jullie even mee genieten.


 
Verse tonijn, zoooooooooooo jummie. Om precies te zijn:  gegrilde tonijn rucola parmezaan en verse zwarte truffel.

Als dessert moelleux met huisgedraaid vanille-ijs. En perfect, lekker lopend.

Een aanrader, als je in de buurt bent zeker een bezoekje brengen.


http://www.laghironda.be/



1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit ,maar het is wat ver voormij om eventjes daar binnen te springen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen