dinsdag 10 november 2015

Update gezonder leven.

Ondertussen ben ik van nummertje 8 vooraan naar nummertje 7 gegaan. Ben ondertussen 8,700 kg kwijt, en daar ben ik best trots op.

Het gaat niet super snel, maar het gaat wel in dalende lijn. En ik heb mij laten wijsmaken dat je beter iets tragers afvalt dan heel snel.

 
 
Ik probeer eigenlijk vooral gezonder te eten. 's Morgens sowieso een stuk fruit bij mijn (gezond) ontbijt, en 's middags en 's avonds groenten. Want ik wil sowieso afvallen natuurlijk, maar vooral me fitter voelen en gezonder leven.

Verder meer bewegen natuurlijk. Buiten sporten heb ik nu een stappenteller op mijn telefoon. Naar het schijnt moet je 10000 stappen per dag zetten. Daar kom ik lang niet aan hoor, ik ben al tevreden met 5000.
Maar het is in ieder geval veel meer dan vroeger toen ik amper bewoog.

En aangezien het resultaat er is, blijf ik zo maar verder doen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten