vrijdag 18 december 2015

Brief aan mijn 16 jarige zelf.

Wat zou ik schrijven aan mijn 16 jarige ik?

- nee meid, je bent echt slank genoeg, je bent niet uitgemergeld, maar zeeeeeeeker niet te dik. Heb wat meer zelfvertrouwen. Je bent goed zoals je bent.

- doe waar je blij van wordt. Je moet niet iets volgen op school dat je niet leuk vindt, later doe je er toch niets mee. Dan moet je nog avondschool gaan bijvolgen enzo.. Maar ik ga je nu al verklappen, dat lukt ook wel!


- geniet van alle vrije tijd die je hebt. Je gaat nooit in je leven nog zoveel verlof hebben als nu.

- nee, die drie pukkels op je kop zijn geen drama. Echt niet..

- geniet van mama, papa en zelfs je kleine broer. Later ga je nog met heimwee terug denken aan die mooie tijd. Ja, zelfs dat klein ettertje, daar krijg je nog een goede band mee. :-)

- eens een keertje niet uitgaan in het weekend is geen ramp. Je moet niet zo boos zijn op je ouders. Er komt een tijd dat de zetel verleidelijker is dan een avond tussen het geboenk te staan.


- je komt de man van je leven nog wel tegen, niet wanhopen, je hebt echt waar nog tijd genoeg!

Maar al bij al ben ik altijd wel een happy meisje geweest. met zijn ups en downs, maar ik heb zelden te klagen gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen