donderdag 3 december 2015

Rituals tao tai chi

Hoe heerlijk is deze, ik moet er gewoon iets over schrijven.

Sinds kort zit er een Rituals hier in de buurt, yesyes Lucky me!

Ik heb het dus over de doucheschuim Tao- t'ai chi.



Dit zegt Rituals er zelf van:

Unieke doucheschuim technologie op basis van organische ingrediƫnten Witte Lotus & Yi Yi Ren

Combineert de zachte geur van Witte Lotus met de huidverzorgende kwaliteiten van, in de traditionele Chinese Geneeskunst gebruikte, Yi Yi Ren
Heb je je al eens gewassen met schuim? Nee, zeker een keertje proberen. Zo ja, dan weet je waarschijnlijk hoe leuk dat aanvoelt.

Ik ben in ieder geval fan van deze doucheschuim met een lekkere geur.


Te koop bij Rituals natuurlijk voor €8


De zachtste doucheschuim-ervaring die je huid ooit heeft gehad

1 opmerking:

  1. O ik ben van plan om voor de kerst zo'n koffertje te kopen van Rituals voor een deel van de familie.Niet zo overdreven duur en het is geweldig in! Dus daar zal ik wel een schot in de roos mee hebben.

    BeantwoordenVerwijderen