maandag 25 januari 2016

Weight watchers update.

Nog eens een weight watchers update. Me = happy.

Totaal staat nu op -11,500kg en - 26 centimeter (3,5 bovenarm, 8 taille -hellow wespentaille ooit..-, -8,5 heupen en -6 bovenbeen)

Ik moet er wel wat voor laten. Hoe graag ik ook zou willen dat gezond eten, sporten, water drinken,.. ondertussen in mijn systeem zit. Nee, dat is niet zo.
Ik moet er elke dag aan werken.

Ik eet vooral kleinere porties, minder brood, aardappelen, pasta. Weglaten zou ik nooit doen, maar ik eet nu al eens meer een slaatje 's middags ipv boterhammen.

's Morgens eet ik eigenlijk nooit brood, wel muesli, yoghurt, crackers,..


En dan natuurlijk sporten.

Sowieso ben ik gestart aan nek-en rugrevalidatie, en daar sport ik twee keer in de week al.

Thuis probeer ik ook nog 2 keer sowieso te sporten in de week.
En ik heb me een fitbit aangeschaft. Leuk apparaatje dat mijn stappen telt, verbruikte calorieën,...
Plus dit kan ik zo rechtstreeks ingeven in de weight watchers app.
Zo probeer ik aan 10000 stappen per dag te komen, of toch in de buurt.


Ik doe nog even voort, want helaas ben ik er nog niet. Maar ik ben al 11,5kg verder dan toen ik begon!


1 opmerking:

  1. Proficiat met je geslaagd dieet ,misschien ben je ondertussen nog afgevallen! Volhouden hoor tot je je streefgewicht hebt bereikt.

    BeantwoordenVerwijderen