donderdag 25 februari 2016

Droogshampoo

Ik heb snel last van vet haar. Nu probeer ik het wassen een dagje uit te stellen, in de hoop van mijn haar minder vet te maken.
Of dit ook effectief gaat lukken zie ik nog. Ik heb het me ook maar laten vertellen :-)

Nu heb ik me onderstaande droogshampoo aangeschaft.



Door het poeder in de droogshampoo wordt het vet in je haar geabsorbeerd. En zo kan je een shampoobeurt nog een dagje uitstellen.

Wat een uitvinding! Het werkt ook echt. Niet voor dagen achter mekaar natuurlijk, maar een dagje extra niet wassen krijg je er wel mee voor elkaar.

1 opmerking:

  1. ik gebruik hiervoor doodgewone babytalk! En zo kan ik één of twee dagen wachten om mijn haar te wassen.Van die droogshampoo uit de winkel krijg ik jeuk op mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen