maandag 25 april 2016

Count your blessings

Nog eens een count your blessings. Omdat af en toe stilstaan bij wat goed is in je leven toch wel nodig is.

- Tess is vandaag 4 jaar geworden. En ik ben zo ontzettend fier op de flinke meid die ze al geworden is. Ik ben een trotse mama.

- Lore is zo heerlijk ondeugend, ze praat volle zinnen, die eigenlijk op niets trekken. Maar ik geniet ervan, want voor je het weet praten ze helemaal perfect en is er weer een hoofdstuk afgesloten.


- mijn metekindje deed gisteren al haar eerste communie. Dat kleine meisje is al groot geworden.

- mijn kleine broertje werd voor de tweede keer papa. Na een prachtige dochter hebben ze nu een al even prachtige zoon. Een winwin situatie voor ons. Genieten van zo'n klein frulleke, en 's nachts kunnen doorslapen :-)

- het is weer volop de tijd van in de tuin werken. Verstand op nul, dat is mijn me time tegenwoordig.

- ik ben sinds een tijdje terug aan het werk. Het is nog wat puzzelen met opvang, maar het is wel een goede beslissing geweest.

- en verder geniet ik van de kleine dingen. Mijn kleinste meisje die nog enkele maanden niet naar school moet. In september start ze.
Nochtans zou ze zelf al graag "op sjoojtje blijfe". Want op school mag je spelen, en daar is de grote zus!


Ik count mijn blessings nog wat verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen