maandag 12 december 2016

Neuzekes

 
Ik zie op andere blogs regelmatig mensen die iets uittesten. En ik vind zoiets altijd super om te lezen.
Nu zag ik in de winkel deze heerlijk gekleurde neuzekes. Die vroegen toch om getest te worden, niet??? En ineens had ik dan ook een uitvlucht om ze te kopen he.


 
Gewoon bij ons in de Carrefour gekocht. Van het merk Bogaert- De Smet.


 
Blauw njammie.

 
Groen ook jammie.

 
En de rode had ik zoveel zin in, die smaakte zeker zoals de echte neuzekes. Niet dus helaas. Een hele vreemde smaak.

Lekker voor een keertje, maar volgende keer koop ik wss gewoon de echte neuzekes.


1 opmerking:

  1. Ik zag laatst in Brugge in een etalage ook allemaal verschillende kleuren cuberdons .Ik zal het maar bij de originele houden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen